پروتکل PICA: یک نسخه تجسم برای داستان نویسی داده های تأثیرگذار - جمعه وایت برد

 

اگر فهمید که ارائه های شما غالباً با یک پذیرش ولرم روبرو می شوند ، یک علامت مطمئن است که زمان آن رسیده است که شما در داستان سرایی داده های خود سرمایه گذاری کنید. با رعایت چند قانون هوشمند ، یک رویکرد ساختار یافته برای تجسم داده ها می تواند تفاوت در نحوه دریافت و عملکرد ذینفعان بر اساس بینش شما ایجاد کند. در این نسخه از وایت برد جمعه ، ما خوشحالیم که از داده ها و متخصص لیا پیکا استقبال می کنیم تا روش استراتژیک او را برای ایجاد نمودارهای بسیار مؤثر به اشتراک بگذاریم. آموزش و یادگیری علم سئو را در وب سایت های گوناگونی میتوانید بیابید

 

یک نسخه تجسم برای داستان نویسی تأثیر پذیر

 

برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید کلیک کنید!

 

رونویسی فیلم

 

سلام ، هواداران Moz. به نسخه دیگر جمعه Whiteboard خوش آمدید. من اینجا هستم که این هفته درمورد موضوع بسیار داغی در فضای بازاریابی دیجیتال با شما صحبت کنم. بنابراین نام من Lea Pica است ، و من مربی ، مربی ، گوینده ، وبلاگ نویس و پادکست در LeaPica.com یک مربی داستان سرایی در زمینه داده ها هستم.

 

می خواهم یک داستان کوچک را برای شما تعریف کنم. بنابراین به عنوان 12 سال که من به عنوان یک تحلیلگر دیجیتال و SEM می گذرد ، من سابقاً بینش های زیادی را ارائه می دادم ، اما هیچ اتفاقی در نتیجه آن رخ نداد. مردم به خواب رفتند یا هرگز پاسخی ندادند. اقدامی صورت نگرفت. بنابراین تصمیم گرفتم بفهمم چه اتفاقی افتاده است و من این همه ترفندهای عالی را برای انجام آن یاد گرفتم.

 

آنچه در سفر من آموخته ام این است که تجسم اطلاعات موثر داستانی را به سرعت ، واضح ، دقیق و اخلاقی برقرار می کند و واقعاً چهار هدف اصلی داشت - اطلاع رسانی به تصمیمات ، الهام بخشیدن به عمل ، گالوانیزه کردن مردم و از همه مهمتر ارتباط با ارزش. از کارهایی که انجام می دهید

 

در حال حاضر ، بسیاری از کارها وجود دارد که می توانید انجام دهید ، اما من در تلاش بودم تا یک فرآیند خاص را پیدا کنم که به من کمک کند تا از آنچه من در تلاش برای برقراری ارتباط برای دریافت افراد برای انجام آن بودم ، کمک کند. بنابراین من روش خود را توسعه دادم. این پروتکل PICA نامیده می شود ، و این یک تجسم تجسم برای داستان سرایی داده های تأثیرگذار است. آنچه من در مورد این پروتکل دوست دارم این است که عملی ، قابل دسترسی است. پیچیده نیست نسخه ای است و قابل تکرار است. من اعتقاد دارم که هر وقت به آنجا بروید ، باید به آنجا بروید.

 

بنابراین بیایید بگوییم که یکی از مدیران ، مشتریان ، ذینفعان شما از شما چنین چیزی را می پرسد ، "موفق ترین گروه های کلمات کلیدی ما چیست؟" چیزی شبیه به آن مبهم است. حال قبل از اینکه به سکوی تجسم داده خود بپردازید و شروع به پرتاب نمودارهایی مانند آن کنید ، داغ می خواهم که یک قدم عقب بردارید و با اولین قدم در فرآیند شروع کنید ، که برای P هدف است.

P برای هدف

 

بنابراین فهمیدم که هر تجسم عالی داده با یک سوال یا سوال بسیار متمرکز شروع می شود.

 

    آیا شما وجود دارید؟ با آن فلسفی بگیرید.

    چه نیاز مخاطب من را ملاقات می کنید؟

    چه تصمیماتی را برای اطلاع رسانی می گذارید؟

 

این سؤالات به شما کمک می کنند تا واقعاً در مورد آنچه می خواهید ارائه دهید متمرکز شوید و از مشاهده نوع سوزن در روش کاهو از دیدن چیزهایی که می تواند جلوگیری کند ، خودداری کنید.

 

بنابراین پاسخ به این سؤالات در تصمیم گیری مهم به شما کمک می کند ، یک نوع نمودار مناسب برای پیامی که می خواهید انتقال دهید انتخاب کنید. برخی از راه هایی که می خواهید این کار را انجام دهید - من می شنوم که شما بچه ها کمی به کلمات کلیدی شبیه هستید - می خواهید به کلمات کلیدی آنچه مردم از شما درخواست می کنند گوش دهید. بنابراین در این حالت ، "موفق ترین" داریم. خوب ، این نشان دهنده مقایسه است. انواع مختلف یا کمپین یا گروه ها ، این دسته ها هستند. بنابراین به نظر می رسد آنچه که می خواهیم برای مقایسه یک مقایسه اساسی است. انواع دیگری از کلمات کلیدی که می توانید جستجو کنید وجود دارد ، مانند تغییر در طول زمان ، چگونگی این امر روی آن تأثیر می گذارد. پاسخ یا نظرات. همه این موارد به شما کمک می کنند تا مناسب ترین تصویری خود را تعیین کنید.

 

حال ، در این مورد ، ما یک مقوله مقایسه‌ای داریم ، بنابراین من همیشه به اصول اولیه برمی گردم. این یک قدیمی اما خوب است ، اما ما می خواهیم نمودار نوار سعی شده و واقعی را انجام دهیم. این کاملاً جهانی است و منحنی یادگیری ندارد. آنچه من توصیه نمی کنم نمودارهای پای است. نه نه نه. مگر اینکه فقط در بخش تصویری خود دو بخش داشته باشید و یکی غیرقابل تصور از دیگر بزرگتر باشد ، نمودارهای پایپز بهترین انتخاب برای برقراری ارتباط دسته بندی ، ترکیب و رتبه بندی نیست.

من برای بینش

 

بنابراین ما انتخاب خود را داریم. اکنون قصد داریم به مرحله بعدی روش شناسی برویم ، که من برای بینش هستم. بنابراین بینش چیزی است که به فرد امکان می دهد چیزی را سریع ، دقیق و شهودی بفهمد. به این معیارها فکر کنید.

 

پروتکل PICA: یک نسخه تجسم برای داستان نویسی داده های تأثیرگذار - جمعه وایت برد

راهنمای عملی برای یافتن آدرس ایمیل هر کسی

، ,یک ,  ,بنابراین ,تجسم ,داده ,که می ,است که ,را برای ,داده های ,کنید   ,برای داستان نویسی ,برای برقراری ارتباط

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

sami15 roksi Roman-vijeh.blog.ir حزب الله سایبر صومعه‌سرا کودک دوست داشتنی من بر فراز تاریخ پلتفرم تحلیل داده مشتریان و بازاریابی داده محور سککوک بحران وبلاگ سایت حقوقی